söndag 3 september 2017

Jubileumsfinal

Kvällens fotbollsmatch var definitivt mer lyckad än torsdagens.
Medan regnet öser ner likt en mörk ruggig höstkväll, återtar jag nu min jobbposition.
Vi har ju en deadline att följa i produktionen. Marknadsföring ska ut.
.
Igår hade jag faktiskt ett litet jobb-break närmare kvällskvisten för en lördag ute.
Nina SöderquistTime MachineMicke Syd och Tommy Ekman.
Ja det blev en helkväll med kända hits från dessa duktiga artister, från pop till rock.
Detta vackra område firar 10 år, precis som jag gjort denna sommar.
Lördagkvällens höjdpunkt var givetvis Tommy Nilsson.
Honom har jag ju träffat flera ggr för att jag jobbat en del med hans flickvän.
När jag härom året var programledare för. Allsång på Strömsholmen,
var dessutom tanken att jag skulle sjunga tillsammans med Tommy framför publik.
Han valde ut en låt. Ja sen kom det ju lite annat i vägen som sagt..
.
.
.
Kvällen fortsatte sedan på Trädgårn där de hade bartömning med 2 för 1 erbjudande.
Lagom passar sig alldeles utmärkt för min del, då stämningen är viktigast.
En tjej började prata en del och anförtrodde sig dessutom till mig. Jag kände igen henne.
Det visade sig att hon är en offentlig person, så inte så konstigt då.
.
Med vemod kan man säga att vi härmed att tackat sommaren för i år.
Det har varit riktigt skönt att släppa dator och arbete en stund.
En riktigt trevlig och även välförtjänt kväll blev det och sånt ger ju faktiskt energi.
Men nu är det dags att ta tag i arbetet igen. Fram med kreativiteten ♥

Inga kommentarer: