fredag 25 augusti 2017

Sensommar

Sensommar. Är vi verkligen mentalt redo för detta?!
Är det bara jag som går och väntar på att sommaren ska börja, alltså på riktigt?
För att mötas av att vi istället kastar oss in mot höst och mörker.
Vad sjutton hände?! Hur många dagar med högsommarvärme fick vi egentligen?!
.
.
Även om hösten för mig ser ljus ut, så är jag inte helt redo att byta årstid.
Sitter med lite marknadsföring idag inför söndagens möte.
Då ska jag och PR-konsult prata igenom höstens turnéplan och dess uppgifter.
Sitter även och uppdaterar min fotosida på facebook rejält.
Stuvar om fotoalbum och lägger även in lite foton från externa diskar.
Tänk vad material jag har där som är bra men opublicerat.
Fotosidan ger mig jobb och artisterna själva ger ju respons som sprider sig.
Så tack till Peter, Nano, Peg Parnevik och ni andra.
.
Jag prioriterade min relation över att satsa på min karriär..
Dock var det svårt att komma in i hans hem, likaväl som hans hjärta.
Men nu när han ju gått vidare, så kan det nog kännas skönt att få komma bort lite.
Ska erkänna att det varit lite tungt att se hur han testar sig fram med tjejer.
Jag ser ingen anledning att titta på. Så väljer att testa mig fram i min karriär istället.
Men först ska jag acceptera att högsommaren verkar klar för i år..

Inga kommentarer: