lördag 27 maj 2017

Scenkonst ★

Nu har det gått en tid sen jag började med dessa. FitLine .produkter - (se här)
Först tog kvällsdrinken slut och nu även morgondrinken basic.
Kvar har jag bara activize och det är ju lite tomt utan de andra ska jag erkänna.
Får se om jag märker någon skillnad nu när jag står utan igen.
.
.
.
Scenkonst och Gatuteater har lockat fram mycket kulturfolk denna veckan.
Hände nått lite här och där i stan. Folk har dansat och engagerats.
En riktig härlig stämning och god mentalitet i luften måste jag ändå erkänna.
Med mikrofon upp i ansiktet blev jag en del av en publikshow.
Människor har flockats, dansat och det bjöds på eldshow på en flotte i vattnet.
Tjusningen med att bo centralt är att vara där det händer något.
.
.
Men det är också skönt att ibland ta sig iväg dit det inte händer så mycket.
Sooool, natur, grönska och bara så där livsnjutande härligt ♥
Det är aldrig försent att umgås med människor som tillåter dig att vara den du är.

Inga kommentarer: