måndag 24 april 2017

★ Invigning

- Vi pratar teater
.
I lördags var det dags för invigning av nya Hörsalen.
 Jag var där som pressfotograf. Vacker lokal, sång, dans och Marika Lagercrantz.
I höstas pratade vi teater. Nu var hon vår konferencier. 
Hörsalen är härmed invigd! Lasse Stjernkvist fick hjälp av sin yngre kopia.
Jag blev pillad i håret framme vid scenen ett flertal gånger.
Men det var aldrig någon där. När det senare i en intervju från scenen nämndes
att det definitivt bor ett spöke i lokalen, började jag fundera...
.
Till kvällens show hade jag fribiljett, men var så himlans trött.
Jag fick iallafall de dagsbilder jag ville ha på både helhet och närbilder.
Flera av dessa är nu publicerade tillsammans med några andras pressbilder.
I artikelns bildspel ser ni vem som tagit respektive foto.
.
.
Se artikeln - Klicka här!

Inga kommentarer: