onsdag 1 februari 2017

Återbesök ★

- Tidigare inlägg
.
Igår var det återbesök på käkkliniken efter operationen.
 Stygnen är nu borta och läkningen ser hittills bra ut. Titta, jag kan tugga och le normalt igen!
Nu ska sårskorpa bildas osv, så nästa återbesök blir om två månader.
Efter sjukan blev det så klart en trevlig heldag i Linköping.
Men allt annat än att vandra i butiker för shopping. Här är det äventyr som gäller.
Det var en mestadels solig dag och faktiskt rätt vårlikt på sina sätt ♥
.
.
.
Självklart blev det också en del speltid av Pokémon Go till övers.
När man för fjärde gången missat chansen att fånga denna sällsynta ultra rare,
så blir man ju förbannat glad när det sen blir femte gången gillt!
Inte nog med det, så snubblar man över två stycken inom loppet av några minuter.
Så nu är mitt pokédex för generation 1 härmed fyllt och färdigt!
Två bebisar från andra generation är i övrigt kläckta och jag hann att levla till 31.
.
.
.
En solig dag följdes av en frisk kväll med god stämning i luften ♥
Hur trevligt är det inte i övrigt att passera såna där små söta gatuskyltar här och var.
En stad som sprider kärleksbudskap får en stor tumme upp från mig.
En riktigt bra heldag gör att man går och lägger sig med lättnad inombords.
Jag älskar ju när människor är glada och umgås i grupper med glädjefylld stämning.
Även en lugnare kväll kan liksom inte annat än att bli trevlig då ♥

Inga kommentarer: