onsdag 4 januari 2017

Plötsligt händer det!

- Tidigare inlägg
.
En jul i väster. Nyår i öster. .Igår reste mamma och Alwin hem.
Efter min första dagliga långpromenad var mamma redo att packa in i bilen.
Det har varit jättetrevligt att ha dom här i några dagar ♥
De åkte i rättans tid för marken blev snabbt vit och snön fortsatte falla.
Jag har hela tiden sagt att vinter och snö kommer slå till efter nyår.
Här inne i värmen satte jag igång med en rejäl storstädning.
Även badrummet skiner och min nya grå badrumsmatta blev riktigt passande.
Med nybäddad säng och stora tvätthögen tagen, la jag mig nöjd ♥
.
Ja nu är det verkligen rent och känns så där mysigt och ombonat igen.
Min nya yuccapalm har fått sig en placering här också.
Ser även fram emot att få göra plats för mina nya kökstallrikar i skåpen.
Riktigt nöjd med mina Ikea köp måste jag erkänna.
Trevlig dagsutflykt var det också. Länge sen jag kände det så ♥
.
Nu är jag själv igen och idag har största fokuset varit återhämtning.
Andas ut efter högtider och allt som följer där med.
Ni vet man sover ut ordentligt och går lite för länge i morgonrocken.
I helgen kommer syster hit på en något kortare visit. Ska också bli trevligt.
All tid med nära och kära är att värdesätta tycker jag ♥

Inga kommentarer: