torsdag 5 maj 2016

Kristi himmelsfärd ★

.
Folknykterhets dagen. är det även denna röda torsdag.
Idag var varenda gräsplätt belamrad med somrigt klädda njutande personer.
Fyra timmar på min filt i strålande solsken, gav rejält med färg!
Men nu har jag duschat och smörjt in solbrännan med after sun milk ♥
.
Igår kväll gick jag ner i källaren och rensade i mitt förråd.
Kändes riktigt skönt att kasta så mycket som det blev även denna gång.
Känner alltmer att jag är redo att lämna denna stad bakom mig.
Redo att möta nya människor, utmaningar och upptäcka nya platser.
Ska gå igenom lägenheten nån kväll också. Ju mindre jag sparar, desto bättre.
Do you want to Fly? Let go of the shit that is weighing you down.
.
Nu tänkte jag tända ljus och koka upp lite nyponsoppa ♥
Tillsammans med ostmackor så blir det kvällsmat på riktig mysnivå.

Inga kommentarer: