tisdag 10 maj 2016

Högsommar ♥

.
Tänk att det redan gått en hel månad sen jag träffade tjejerna.
Jag hakade direkt på fika förslaget och vi fem samlades på mysiga Färgargården
Härligt att bubbla bort några timmar i strålande sol och högsommarvärme.
Kanske kan bli nån vinkväll framöver. Vi ska iallafall ses och fika nästa vecka igen.
Känner mig tacksam och glad att ha träffat dessa fina människor ♥
.
.
Efter fikat passade jag på att njuta av vädret intill vackra Strömmen.
Fick ta det lite lugnt med ryggen i solen idag, för den solade jag rejält i parken igår.
.
Sedan jag skapade min. Visionboard .så har faktiskt en del redan slagit in.
Det brukar oftast ta 2-4 veckor varje gång jag gett mig på detta.
Pengar slog in först och därefter hörde ett flertal väninnor plötsligt av sig!
"Hej tjejen! Du sprider god energi", inleddes en bröllopsinbjudan.
Det värmer ända in att bli sedd för den man Är och att man uppskattas ♥

Inga kommentarer: