fredag 8 april 2016

Vem är DU?

.
Hur många gånger har vi inte fått frågan om vad vi jobbar med?
Jobbar du på ett lager med konservburkar, så säger ju detta inget om Dig.
Det talar inget om vad du gör efter jobbet och inte heller vem du är hemma.
Varför ställer man då en sådan fråga till nya personer man möter?
Vill hänvisa till ett mycket intressant och tänkvärt blogginlägg .Läs här!
.
"Vem är du?" .- Om du inte får nämna din ålder, kön, bostad,
ditt yrke eller ens fritidsintressen (vilket faktiskt inte är din personlighet)..
Vad skulle Du då svara på den frågan? .- Vem är JAG?
.
.
.
Jag vet att jag är en ödmjuk person som mår bra av att se andra le.
Med empati så stor att jag gråter även framför tvn av andras sorg och lycka.
En förstående person som vill veta varför du beter dig som du gör.
Men också lära mer om mig själv, på både gott och ont.
Tycker om enkelhet och styrs efter känsla. Drar mig undan för konflikter.
Jag ångrar aldrig. Allt som sker och personer vi träffar är lärdomar.
Filosoferar ofta och gärna ihop med andra. Långa diskussioner om livet.
Mitt minne är stort likt en superkraft. Fotografiskt framförallt.
Jag har lätt för att se konsekvenser i god tid och det hjälper mig agera rätt.
Alltför ofta är jag feg och blyg, men jag strider i rättvisa.
.
Jag har lätt att se glädje, kärlek och tillfredsställelse i även det lilla.
Skrattar ofta och gör det högt. Jag t.o.m roar mig själv när jag är ensam.
Min fuldans och min fulsång, kryddar tillvaron i alla lägen.
Jag är opartisk person, med väldigt lätt för att se objektivt på situationer.
Mitt hjärta är långsint och lättsårat, men inte speciellt ältande.
Anser att man ska lära sig av misstag och inte upprepar dom på nytt.
Sprallig teaterapa. Om någon startat väckarklockorna på åhlens, är det jag.
Älskar stimulans! Nya platser, upptäcka och uppvaktning..
Framförallt älskar jag att bara vara i Nuet och Känna ett Välmående ♥
.
.
Hela klippet är absolut sevärt!
.
.
På tal om vem man Är så är detta klippet så typiskt mig!
Stämningen i den här bilen är ju bara för härlig! Älskar såna här bilfärder!
Ni som känner mig vet hur det kan se ut att åka bil med mig.
Jag kan såklart alla texter och har oerhört svårt att inte släppa loss i bilen.
I stora drag är jag nog ett rätt underhållande sällskap ♥

Inga kommentarer: