fredag 25 mars 2016

★ Blåkulla

.
Skärtorsdag kunde väl inte bli en mer passande kväll för en girls night!
Det blev en tjejkväll med stort innehåll. .Gott att äta och dricka, skratt och flum.
.
En spontan utökning blev en taxifärd norrut, medan kvastarna fick vila.
Jag målade en tavla och fick smeknamnet "Karlstad" pga min sköna dialekt,
som inte helt oväntat alltid påminner folk om värmländska.
Gästvänlighet, skön musik och smidande planer för framtida gemenskap.
.
Timmarna gick och en skön kväll i Blåkulla fick vi kärringar iallafall ♥
Tack alla inblandade och en riktigt Glad Påsk till er alla!
Lite dagen-efter seg som man är, tänker jag ändå ge mig ut i shopping vimlet.
Ikväll ser jag fram emot en långfredag med god mat i tv-soffan ♥

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

wow vilken trevlig kväll du har haft , ni ser ut att ha haft det hur mysigt ut som helst <3
Puss påre