måndag 15 februari 2016

Be Kind ♥

- Du vill vara tillsammans med den som
.
Vänliga veckan .är nu över, men glöm inte att den existerar just för
att påminna oss om de där små vänligheterna i vardagen.
Vi behöver ju överraskas ibland. Bli uppvaktade och känna oss Uppskattade.
Egenskaper och beteenden som vi bör visa året om, enligt mig.
.
Just den veckan påminns vi om att se över hur vi vårdar våra relationer.
Personligen brukar jag titta tillbaka på året lite översiktligt.
Jag vet vilka personer jag själv visat ödmjukhet, respekt, förlåtelse, ärlighet..
Personer jag uppvaktat på sin födelsedag, överraskat och stöttat.
Men vilka har då funnits där för Mig och gjort liknande mot mig tillbaka?
.
Självporträtt 2013
.
Jag ger inte i syfte att få. Däremot belönar jag Välmening ♥
Att sätta fokusering på de som gett mer skratt än tårar genom året som varit.
De som uppmuntrat mer än klagat. De som hjälpt mer än stjälpt.
Jag kommer ju fortsätta vara vänlig och kärleksfull mot alla min omgivning.
Men jag lär mig vilka som förtjänar min Fortsatta Uppvaktning ♥
.
Strax ska jag iväg på ännu en otrevlig hälsoundersökning i min utredning..
Nervös och fylld med obehag, kan göra att man känner sig ensam..
Men jag är också så stolt över mitt mod och styrka. Jag håller skenet uppe.
Idag sätter jag mitt fulla fokus på positiva tankar ♥
.
.
Läs:. Vad dominerar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vissa lär sig aldrig..

Creativum sa...

Vad sägs om att den där "Anonym" står för sitt med sin identitet?

Hemmet Är Min Borg sa...

Så länge vi är så som du beskriver här nu så vinner man i längden , Karma sköter sig alltid själv , ingen vi kan göra något åt , jag och Lina finns alltid för dig i alla lägen som händer ,ja det vet du redan, och förstår dem saker du går igenom nu , att kännas sig ensam på
men det kommer bli bättre det vet vi , sen är det bara ge gärnet inför det fina som du kommer upptäcka efter allt detta
Lover you <3 <3
Kram