tisdag 17 november 2015

Uppmuntrande ♥

.
Att se Mia Skäringer live i lördags väckte både skratt och tankar.
Igenkänningshumor, självutlämnande och reflekterande över det sociala spelet.
Går mer än gärna och ser henne live framöver igen ♥
.
Avig Maria - . Läs min recension här!
.
.
.
.
Mina samtal fortsätter som vanligt varje vecka.
De river upp mycket som jag sopar under mattan, vill jag erkänna.
För dyker det upp sådant som inte verkar kunna lösa sig, så sätter jag det åt sidan.
Att då riva upp i knutarna kan skapa en tillfällig obalans. Såren öppnas ju upp.
Det kan bli för många olika känslor på en gång att hantera.
Idag blev jag glatt överraskad av ett postavi i brevlådan.
Det visade sig vara ett paket ifrån min syster, med en fin tanke bakom.
Ett kul tröja som hon har en likadan och ett kärleksfullt kort.
Jag blev både glad och rörd till tårar på samma gång. Så fint gjort!
Älskar dig också! Tack från hela mitt hjärta ♥ ♥

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Dina samtal är bra och nyttiga för dig , jag har som jag sagt märkt en mycket stor positiv förändring med dig och det känns tryggt <3 och du kämpar vidare mycket bra gjort av dig tjejen <3
och visst var det en rolig grej du fick av syster , sånt där blir även jag glad över som Mamma ,det värmer <3
Puss och kram

Josefina sa...

Varma handlingar från hjärtat gör oss rikare än pengar nånsin kan mäta sig med.
Jag är lyckligt skattad som har er ♥ ♥

Hemmet Är Min Borg sa...

Härligt och det värmer att höra fina Josefina <3 <3
Puss och kram var rädd om dig <3