måndag 31 mars 2014

Stockholm ♥


I lördags gick jag upp tidigt och åkte till Stockholm.
Jag har vänner som bor där och vi skulle träffas.
Först kollade jag runt lite på stan. Älskar Stockholm!
Åt lite, samt köpte på mig vad som behövdes inför kvällen.
Kan nämna att vädret var underbart!


När det blev dags, så tog jag tunnelbanan mot Anders.
Jätte trevligt att slå ihop oss ett gäng igen!
Han hade gjort det jätte mysigt och välkomnande hemma.
Skålar med olika nötter, chips, vin, uppställda glas,
godis och en massa tända ljus överallt. Väldigt mysigt.

Vi hade en trevlig kväll. Kul att samlas så här.
Vi ses ju inte så ofta längre pga avstånd.
Deras första minne av mig är att jag är den där glada tjejen.
Hon som skrattar mycket. En underbar glad tjej.
Jag fick också höra ord som stärkte min självkänsla.
När vänner säger bl.a "Vet du, jag tycker så himla mycket om dig"
Det värmer! En mening som satte sig lite extra i lördags är:
 "Vet du att du är älskad precis för den du är".
Man behöver få höra såna här ord ibland. Att man duger.
Att jag är värdefull och underbar, för att vara Jag.
Blev verkligen stärkt av de meningar jag fick höra.

Jag sov över och det blev ännu en strålande solig dag.
Kaffe och vakna till, innan jag tog tuben in till city igen.


Tog inte så många foton, men här är iallafall några.
Det har varit skönt med dessa två dagar i Stockholm.
Varför reser man inte dit oftare??

Inga kommentarer: