torsdag 27 mars 2014

Veckan


Denna veckan har jag köpt på mig en massa. Storhandlat.
Fyllt på frysen med fågel, fisk, kött, frysta bär.... 
Även fyllt på skafferiet och kylskåpet. Så nu har jag lagrat!
Känns faktiskt riktigt bra att ha köpt på sig.
Idag är det torsdag och jag tränade på eftermiddagen.
Körde på lite extra idag. Mindre vila, mer styrka.

Sist jag träffade min PT, så frågade han om jag vill träna nån
viss kroppsdel lite extra, nu när jag kört träningsplanen ett tag.
Jag vill träna mage, rumpa och lår mer, så jag fick fler övningar.
Känns bra och jag känner att de kommer ge resultat.




Ikväll blev det en tur till Ikea i Linköping också.
Fanns lite som jag behöver även i hemmet.
Köpte lite smått och gott kan man säga.
Som duschdraperi ringar, diskborste, 4 set kryddkar, matlådor, 
hårda skärbrädor, men också mjuka som på bilden.
Köpte garderob skydd, för känsligare kläder på galge.
En hög kudde: hassel. Samt ett mörklila lakan: gäspa.

När jag köpte min 140 säng efter nyår, så köpte jag just ett 
sånt här gäspa-lakan, fast brunt. Otroligt skönt material!
För övrigt såg jag en massa mer jag ville köpa på Ikea..
Behöver få ordning på hemmet lite, känner jag.
Det får dock avvakta till en annan månad.

Inga kommentarer: