fredag 6 december 2013

Juligt ★


I söndags var det 1 advent.
Då spenderades i princip hela dagen på stan med en vän.
Vi ses alltför sällan, så det var trevligt.
Kände för att ta in så mkt juligt som möjligt, av stadens alla delar.



Igår var det varit en s.k .julklappskväll. här i city. 
Tre köpcenter intill varann som har öppet till 21. Tomtar, glögg... 
Mellan 20 och 70 procent i Alla butiker. Fick lite med mig hem.
En långklänning bl.a. Det är nått visst att gå på stan på kväll.



Idag är det fredag. Första snön faller ♥
Idag har det blivit en tur till Linköping. Ikea, julbord och lite sånt. 
Kollade på lite sängar, bäddmadrasser, påslakan med mera.
Efter nyår tänker jag satsa på sovrummet, som jag nämnt.

Ikväll var det två julshower jag kunde gått på.
Eller iallafall valt att gå på antingen premiären i Söderköping,
eller den som min gamla arbetsplats har här i Norrköping.
Dvs Judit och Judit, Erik Linder osv... Finns dock fler ggr.
Valde att stanna hemma med lite gottit till idol finalen.

Bruna stora fällen var fin. Korgarna också.
Sen gillar jag hela kombinationen i högra bilden. Fint överkast,
och två olika fina påslakan, ihop med örngotten. Fint!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Fina glasögon så ,klänningen är superfin den klär dig :)
Kram