måndag 1 april 2013

La familia


Helgen innan påsk så var det tänkt att bli en tre dagars tur till 
Stockholm med mamma, men inflammation i hennes arm hindrade oss.
Jag valde istället att åka ett par dagar till henne i Skaraborg på besök.
Hjälpa henne med hund, dammsugning, samt bara vara sällskap.
Jag hade kameran med mig ut på solig hundpromenad.
En huskatt flörtade in sig framför kameran bl.a.

Under mitt besök hos mamma, så passade jag på att träffa syrran med.
Vi tre hade lite myskvällar tillsammans. Tända ljus, prat och trevligt.
Våfflor, godis, glass med grädde och banan....



Tog även ut syrran på lite photoshoots i olika utomhus miljöer.
Valde att ta mestadels motsolsbilder, samt närbilder med skärpedjup.
Blev riktigt många bra foton! Har redigerat iallafall ett antal av de alla.
Se nedan! Klicka på foto för att förstora.
Modell: Angelina Dernsjö - - - - - - - - - Fotograf: Josefina Dernsjö



Jag hade fyra mkt trevliga dagar med mamma, syster och lurvga Alwin.
Fler bra foton på syrran finns som sagt.. ska bara redigeras lite först.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Tack för att du kom det var jättekul och tack för din hjälp här, och sen tog du såå fina foton på syster <3
Kram