tisdag 2 april 2013

Happy Easter


Påsk helgen har vart rätt så lugn.
Söndagen bjöd dock både mig och Kenny på lite äventyr 
i form av Yohio, fika med Tommy Nilssons tjej och son.
Vi jobbar ju en del med henne i vissa produktioner på teatern.
Sen hem för att umgås med Tobbe och Rebecka.


För övrigt så skickade jag iväg två påskägg till Skaraborg.
Mamma och syrran fick varsitt, som jag slog in till paket.
Jag hade lagt ett gulligt kort där i med värmande ord, som var det första 
man ser när man öppnar ägget. De blev Glatt överraskade!
Även Jag fick ta del av posten. Syrran skickade ett paket som innehöll 
lite glossybox saker, samt en noblesse apelsin ask. Tack!!

Klicka på fotona för att se närmare!

Jag blev nöjd med ett flertal foton på Yohio,
men valde iallafall ut Fyra av dom att visa er här.
Tycker det var kul att både plåta och redigera foton på Yohio.
Han sticker ut och det händer nått extra i fotona.

Inga kommentarer: