torsdag 7 februari 2013

Vårkänslor ♥


Efter jobb på teatern, så har jag titt som tätt på senare,
tagit mig korta turer i affärer på stan. Det har känts underbart!
Vandrat runt där i lugnans ro och tittat lite lätt i butikerna.
Skönt att komma ut bland vanligt folk, som inte har med teatern att göra.
Bryta sin vardag lite. Länge sen jag kollade in city ju.


Jag brukar annars tycka att hösten har en massa fint,
men jag tycker faktiskt om vårens mode och inredning i år.
Det är mkt militär färger, jeans, tubhalsdukar och sjalar.
Det är otroligt snyggt att ha runt halsen i alla sammanhang!
Stickade sköna tröjor och för övrigt som vanligt lite våriga ljusa färger.
Skinnjackorna är kvar i modet också. Funkar ju till det mesta.
Känns underbart att bara strosa omkring lite ledigt i köpcenterna.

Bortsett från min stora köplust av kläder, skor, väskor och inredning, 
så känner jag inspirationen flöda! Vill pyssla och röja hemma!
Har faktiskt redan påbörjat här hemma. Vill också bli fin i håret,
lite solbränd, fräscha upp mig med ansiktsmask och lite hemma-spa.
Känner för att äta rätt igen, komma ut bland folk lite mer.
Ser också fram emot att se naturen knoppa och solen lysa allt mer.
Ta med systemkameran ut, ihop med en termos med varm choklad..
Vårkänslor som sprider sig i kroppen! Lycka ♥

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

wow så mycket fint ,vill ha vår nu <3
Pöss