torsdag 31 januari 2013

Spare time ♥


Jag jobbar ju mestadels på teatern om veckorna, som ni ju läst..
Men liiiite fritid utanför teatern finns det allt!
I måndags var jag ledig och då åkte jag ut med Kenny och Fredrik.
Vi käkade mumsig buffé som hade kinamat, tacos och annat mums!
...Kollade i butiker, handlade på ica och avslutade med kaffe ihop.

Måste säga att det var riktigt Skönt att komma ut i vardagen lite!
Träffa "vanliga" människor och bara ta allt i lugn och ro.
Man hänger ju lixom mestadels på teatern och bland nöjesbransch folk.



Ska se till att resa till Stockholm fram över också.
Blir riktigt skönt att få komma ut lite. Det lever man på ett tag faktiskt!
Saknar Stockholm! Jag åker inte dit för att shoppa...
Jag åker dit för att jag trivs där och på nått sätt hämtar energi där.
En resa dit på 2-3 dygn kommer det iallafall bli inom snar framtid.

Men nu måste jag lägga mig! 
Jobb på teatern kallar som sig brukar. Behöver min sömn..

Inga kommentarer: