fredag 14 december 2012

Lucia ★

Jag spenderade hela dagen med Kenny.
Vi möttes upp på teatern vid 11.30 och efter lite prat med kollegor,
så drog vi iväg på stan och vi var lite överallt som sagt.

Vi båda skulle vara lediga denna dag, men ett telefonsamtal
gjorde att vi styrde kos mot Grand Hotel för att filma och plåta 
när våra kära chefer och kollegor uppträder med julbord och julshow.

Vi hann att hämta upp min systemkamera hemma hos mig,
sen agerade jag fotograf under kvällen. Fick ju mat och kaffe så.
Sen får man ju givetvis en show på köpet, samt trevligt umgänge!

Här är bara några av alla foton jag tog

Efter julshowen så samlas vi som vanligt.
After work med öl, prat, skratt och allmänt trevligt sällskap.
Jag valde för ovanlighetens skull att Inte dricka denna kväll.
Eftersom jag vill prioritera lördagens fest som vi alla ska på,
men också för att jag skulle jobba på teatern dagen efter.
Magnus körde hem mig, så jag var hemma strax efter midnatt.

Inga kommentarer: