fredag 3 augusti 2012

Uppfräschning


Idag har jag röjt, rensat och städat här hemma!
Är inte klar än, men kastat en himla massa redan, även hundsaker.
Nu när jag vet att Wilmer har det riktigt bra, så kan även sånt rensas.
Ska ta en dag där jag putsar fönster, skrubbar badrumsväggarna, 
torkar ur kökslådor och sånt. Delar upp sysslorna lite.
Känns riktigt bra att få det gjort faktiskt. Välkomna hösten typ!
När hösten sen närmar sig ytterligare, så åker fårfällar och sånt fram.


. . . . . . . . . . . .  (Klicka för att förstora foto)
Btw. Skönt att ha klippt ner mina naglar igen. Perfekt längd nu!
Kortare naglar än så här tycker jag inte är fint på en tjej.
Ovan ser ni för- och efterbild. Högra fotot togs två dagar efter,
och jag har visst hunnit bli lite brunare på de dagarna, hehe!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Så fina dem blev och brun och fin
Kram