onsdag 25 juli 2012

This week so far


I lördags var jag på bröllop, strax utanför Norrköping. 
Haft fullt upp, men kommer att blogga om det inom snar framtid.


I måndags, efter Arbisteatern blev det buffé med en vän.
Kina mat och pizza slice, fanns det bl.a att välja på. Gott var det!
Tisdagen bjöd på riktigt skönt sommar väder. 
Jag åkte med Robert ut till Stenkullen. Niclaus och Karin var redan där.
Mysigt ställe som ligger strax intill där bröllopet var i lördags.

Idag är det onsdag! Jag och en vän ska med tåget om någon timma.
Som det ser ut, så kommer jag Inte ha någon semester i år.
Det har blivit helger på teatern, samt övertid, så det gick bra att möblera 
lite smått på mitt schema. Sweet! Blir bara borta några dagar.
Ska götta mig med nån cider på tåget, just because i'm worth it!

Inga kommentarer: