måndag 18 juni 2012

Framtid ♥

Jag har denna morgon varit på möte med Carina Perenkranz,
som spelar den ena av Judit & Judit i comhem-reklamerna.
Carina är teaterdirektör på Skandiateatern, som jag nämnt att jag ska besöka.
Jag är ju som sagt på Arbisteatern idag, men i september så byter jag teater.
Då kommer jag alltså att arbetsträna hos Carina. Det ska bli spännande!
Jag kommer även få vara med Hon och Pernilla jobbar. 
Pernilla är alltså hon som spelar den andra Judit
Med tanke på att skådespelare och nöjesbranschen generellt har ganska
flexibla scheman, så kommer det bli varierande arbetsuppgifter 
och varierande arbetstider - dag som kväll. Sköjsigt!
.
Jag kan förresten nämna att jag fått förfrågningar på mina foton.
Jag har en offentlig gilla-sida på fb, där jag samlar mina foton,
och för några månader så skrev en och var intresserad av att köpa
mina foton på Eldkvarn. Nu har någon skrivit igen och är intresserad av
att köpa de foton jag tagit på Thorsten Flinck.
Känns kul att folk gillar mina verk så pass att de vill betala för dom.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Härligt tjejen vad roligt ,och dina foton är ju såå bra , du är en duktig fotograf vet du
Kram<3