måndag 16 april 2012

Här kan man skriva en titel


Idag är det måndag och jag är ledig. Har ändå haft fullt upp 
med att färga håret, raka benen, noppra ögonbryn och allt sånt där..
Jag har också följt rättegången mot Anders Behring Breivik
som började idag och ju direktsänds på tv4play.se.


Förra veckan var ju som sagt fullspäckad.
Fick massor gjort på min checklista och det känns riktigt bra.
Finns så klart mer att göra, men skönt att allt nu flyter på rätt smidigt.
När helgen kom, var jag allt värd lite gott gott!
Har haft en bra helg och jag har även fått en del Färg.
Med lite grann alkohol och en stor godispåse, spenderades nämligen hela 
4 timmar i lördags på en bänk i underbara solen, i kortärmat. Sköna timmar!
På hemvägen köptes kebabrulle med hem. Inte fel det heller.
Här ovan ser ni några random foton från helgen.


Ja, det är iallafall lite av det som hänt i helgen.
Har även pluggat lite. Läst på mer om astrologi, det är intressant.
Men kollade också på. August Strindberg: Ett liv .igår kväll.
Det är mkt Strindberg överallt nu, eftersom det ju är 100 år sen han dog. 
Kanske för många inte låter så kul, men håller man på med teater
och skådespel, så kommer man faktiskt inte undan Strindberg.
I höstas på teatern fick jag manus till en Strindberg pjäs (Fröken Julie) och 
det kommer jag Säkerligen att få Fler ggr. Jag är historie intresserad generellt,
men jag läser också Alltid på om det jag ger mig in i, kött på benen.
Jag går aldrig in halvhjärtat i något! Då blir ju resultatet halvhjärtat ju..

Well, imorn ska jag upp tidigt igen. Skönt att ha fått fixa massa idag.
Har bara lite kvar för ikväll. Redo för en ny vecka!
En stark resa med Morgan & Ola-Conny blir det strax med, haha!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Underbara foton som alltid, och det ska bli intressant att se strindberg den 14 maj
Kraam