tisdag 13 mars 2012

Inhale, exhale


Det var en Bra dag tills jag kom hem och åter igen började jobba 
på att lösa det där som hindrar mitt liv, men som aldrig 
löses nån jäkla gång, men som varje dag påminner mig negativt.... 
Frustrerande, utmattande och tungt att det aldrig blir löst!

För övrigt är det bra med mig och går framåt på alla sätt!
Alla framgångar i mitt liv lite grann hindras tills 'problemet' löses dock.
Kan styra det hela till viss del, men jag har inte full makt i att lösa.
Tänker dessvärre inte skriva offentligt här vad det handlar om.
Mina närstående vet vad det handlar om och det räcker.
Kommer att samla ny ork och motivation, för det gör jag alltid till slut,
men idag känns det jävligt tungt.. man töms ju till slut lixom..

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Det kommer att lösa sig ska du se tjejen <3
Kram