måndag 27 februari 2012

Monday


Det är måndag morgon och solen skiner för fullt.
Klockan stod på 7.45 imorse och det var riktigt segt att gå upp idag.
Innan jag la mig så kollade jag lite på Oscarsgalan med Filip och Fredrik,
men jag såg till att somna i god tid. Ändå var det riktigt jätte segt imorse.
Vaknade upp med halsont idag och känner mig lätt förkyld. Lite influensig.
Kanske därför man är seg. Äh, det går över..

Började blogga igår om helgen i Stockholm.
Satt ganska länge, men är inte klar ännu. Bjuder på lite foton så länge.
Blandade foton från 25-års jubileumet med Robert Gustafsson.


Fotona ovan är tagna från Roberts jubileum sida.
Tänkte ni skulle få en inblick i hur showen ungefär har sett ut.
Vore en dröm och skulle vara sjukt kul att spela teater mot Robert på scen.
Nåja, jag ska fortsätta på mitt blogginlägg så snart jag hinner. 
Super trött och har mkt på schemat idag, plus att jag har en stressad
och känslig hund som vill ha sitt också.. så dags att sätta igång nu!

1 kommentar:

Purple Kitten sa...

Härlig snubbe det där! ;) Pouss