torsdag 23 februari 2012

Pussilago ♥


Vid 7 imorse fick jag se Prins Daniel live, bekräfta att dom i natt fått en prinsessa.
Haft på känn att det blir en tös. Sessans namn offentliggörs imorn.
Får väl se om det är nått stå hej under mitt Stockholm's besök i helgen.


Solen skiner och det har åter igen varit en mkt Trevlig dag, med trevliga människor!
Dom flockas omkring mig och riktigt myser av min goa dialekt, säger dom ofta.
Idag diskuterades Stress. Vad det är, hur kroppen reagerar, hur man undviker,
hur omgivningen kan ta en för givet, samt hur man säger Nej!
Att teknik kan skapa stress, samt får folk att glömma sällskapet framför dom.
Man måste låta återhämtningen ta sin tid osv. Fick även göra personliga stress profiler.
Har sen jag kom hem efter nyår haft att göra under både veckor och helger.
Känns skönt och jag trivs med dagarna och människorna. Mår bra av att gå dit!


Ikväll måste jag försöka komma i säng i bra tid, eftersom jag ska upp tidigt.
Can't wait! Ska bli sjukt skönt att åka till mitt älskade Stockholm!
Nä, nu ska jag käka, fixa och packa inför morgondagens tidiga resa ♥

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Så härligt att höra att allt går åt rätt håll med dig ,dialekten får du bjuda på ;)för visst är den rolig ;)
ha nu det så gott i stora staden
Kraam

Purple Kitten sa...

Gud va fin bild på dig!! riktigt mysme halsduken o allt :D Pözz