tisdag 24 januari 2012

Totally Eager


Känner mig sjukt ivrig och förväntansfull!
Känns som ett spännande och glädjefyllt år och mkt är på gång!
Väntar bl.a på ett samtal som kan förändra mig liv inom snar framtid.
Det är mitt prio ett just nu. Det steget kommer Först!


Jag pluggar fotokunskap rätt ofta nu för tiden.
Bättrar på grunder, samt att jag vill utvecklas mkt Mer på avancerad nivå.
Har redan lärt mig massor, men finns Mer att lära.
Har även börjat plugga på mer om Photoshop och Lightroom.
Photoshop ingick ju i min utbildning på gymnasiet, men man slutar aldrig att lära.
Jag ser fram emot att bli Bättre på både fotografering och på redigering.
Btw.. Ni har väl inte missat min Portfolio, som jag placerat under blogg headern?

Det är väldigt individuellt vilket märke på systemkamera man väljer.
Trots att jag är öppen för förslag på modeller i diverse märken,
så har Canon ändå fastnat lite Extra i mitt intresse!
Även kul att se vad de större, duktiga fotograferna kör med för märke också..
De flesta verkar ha och föredra Canon faktiskt. Bl.a vår kände Bingo Rimér.

Canon är Även bra på så sätt att objektiven passar till ALLA modeller.
Då kan man kosta på sig lite tillbehör och objektiv att ha hemma,
för att sen bara byta upp sitt kamerahus till senare modell.
Well.. Ibland saknar man gymnasiet.. Sjukt KUL utbildning var det!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Det blir spännande med allt du ska göra sen, och med kameran med ;)
Kraam