fredag 30 december 2011

Grått Nytt Hår ♥


I år har vi haft konstig väder hittills..
Här ovan så ser ni hur förra julen såg ut och hur julen sett ut i år.
I år var det grön mark och strålande solsken och 8 plusgrader.. Vår-väder lixom.
Förra året var det snö och kallt, precis som det Ska va.
Helt otroligt.. Ja ni ser ju skillnaden här ovan. (Klicka på foto för att se närmare)



Lidköping har nordens största torg. I år har dom dekorerat lite extra här i stan.
Dom har pyntat den stora granen med att hänga i paket och sånt..
Bl.a då klätt statyer här och var med stickade julkläder, det röda rådhuset fick 
en 25 meter lång stickad halsduk om sig, dom har även klätt en cykel enligt nedan:


Det är grön mark och strålande sol idag med, samt nån plusgrad.
Ser ut att bli lite kyligare över nyår, även om det är mildare än normalt.
Varje natt är otroligt stjärnklar här på landet. Väldigt fint att titta upp på faktiskt!
Imorn är det sista dagen på detta år..
Mitt nyårslöfte blir det samma som sist, att jag ska tänka på mig Själv bättre!
Att jag inte ska sätta mig själv Sist jämt.
Tycker att jag uppfyllde löfte bäst under våren och sommaren.
Måste säga att jag mått himla mkt Bättre, då jag tänkt på mig själv mer!
Önskar er alla en bra start på nya året, och en god fortsättning!
 Grått Nytt Hår 

Inga kommentarer: