onsdag 21 september 2011

The Premiere


I måndags kväll (amerikansk tid), så var det äntligen premiär.
Ashton Kutcher har ju fått ta över efter Charlie Sheen i sitcomen Two and a half men.
Programmet sändes bara i USA och på internet så var/är allt material 
endast tillgängligt för de som bor i USA.

Two and a half men är en av mina favorit sitcom's.
Så jag hade så gärna velat vara i USA och se premiären.
I'm totally curious on how they can pull it off without Charlie you know...
Men så är det ju så att jag känner ju flera stycken amerikanare.
Har även en massa släkt som bor i bl.a Florida och Las Vegas, för att nämna.
Hur som så var Nicolas i New York snäll nog att skicka premiär avsnittet till mig.
Thank you Nicolas! I truly appreciate it!



Jaha, vad säger man om denna nya version av serien då? Med Kutcher.
Jag säger som Charlie Sheen själv sa, då han tittade på premiären av 2,5 men....
It was so weird! . Jag kommer sakna Charlie Harper -karaktären faktiskt.
Känns inte helt som Samma serie. R.I.P Charlie Harper.


Samma kväll, så sändes Sheen Roast på Comedy Central i USA.
Vilket jag inte heller kunnat se. Har funnit några klipp på nätet bara,
men resten går endast se om man bor i USA.
Har dock kollat runt och ser att svenska Comedy Central kommer att sända 
roasten av Charlie Sheen redan nästa vecka, *yaay*
Så det slipper jag ju få skickat till mig från USA iallafall.

1 kommentar:

Tiggir sa...

Hahahaha vilket avsnitt=)
Bamse kram