måndag 22 augusti 2011

I will defeat!


Tårarna öser ner medan jag försöker andas mig igenom alla kramper.
Ibland kommer dom en och en, men många ggr är de alla samtidigt. Som nu.
Krampar och även svider starkt i magen, hjärtmuskeln stramar och bröstet är enormt spänt.
Som om någon sitter på bröstet och vägrar att resa sig.
Halsbrännan är så stark att jag borde kunna spruta eld....
Alla olika områden ska krångla samtidigt, självklart. 
Vilket blir lite mkt på en gång att hantera. 
När smärtorna blir starka, så blir det även till illamående.
Inte bära tungt säger dom, och inte stressa. Men jag uppfattar inte att jag stressat.
Ligger ihopkurad och försöker andas... 
Inväntar och hoppas, medan tårarna faller.... Må det snart vara över....

2 kommentarer:

Tiggir sa...

Ajaj det låter inte so men dans på roser du gumman!!
Hoppas att det går över på dig snart och att du sliper krampar fram över..
Bamse kram

Hemmet Är Min Borg sa...

hoppas det har gett sig nu, för så kan du inte ha det mer , halsbränna är fasen hemskt
kraam