måndag 20 juni 2011

Va komiskt

.
Jag vill festa till Robert Gustavssons band, Rolandz.
Men dom uppträdde bara norr-upp, så jag önskade till dom, att dom spelar neråt landet.
När dom väl ska göra detta och dessutom spela i Lidköping, då jag Är i Lidköping,
så ska jag vara på bröllop just den dagen. 
Vi kommer alltså att vara i samma lilla stad, men på olika platser. Typiskt!


Jag mailade Lidköpings kommun häromdan, 
för att önska att vi får tillbaka de öltält som vi en gång hade varje sommar.
Där trubadur eller artist uppträder. Det stängde ner 12 år sen och festivalen är saknad!
Gemenskapen som blir med musik, öltält, mingel och utomhus är underbar!
Läser nu att festivalen ÄR på väg och kommer redan i augusti i ÅR! Lidköpings Festivalen.
Just den festivalen som jag önskade häromdan bara. Vilket sammanträffande!
Men det trista är att då har jag precis Lämnat Lidköping bara dagar innan.....

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

hm men du ska vara med på den ju ,vore kul :)
kraam

Josefina sa...

Rolandz eller Lidköpings Festivalen? =P

kramiz