lördag 28 maj 2011

Wolf?

.
Wilmer har reagerat väldigt då jag råkat säga "däää ååååå".
 Så jag provade häromdan att säga så ett par ggr för att se vad han gör.
Han började då att försöka sjunga med, men blev mest skall.
Han försökte hitta tonerna lixom, med det blev mest skall och lite andra söta läten.

När jag sen la in mina klipp i datorn och började spela upp klippen i datorn,
ja, då hörde ju Wilmer detta på datorn och satte sig upp i soffan.....
Han sjöng med igen, fast denna gången YLADE han istället!
.
.
 .
Hundskallet och även mitt dääää åååå i klippet ovan, kommer ifrån datorn alltså,
då vi som sagt lyssnar av ett klipp på datorn.
Lite kul att jag fick det på film, för detta är första gången han ylar!

2 kommentarer:

maria sa...

haha så himla söt han är!

kram

Tiggir sa...

Han är så söt=)
Bamse kram