söndag 15 maj 2011

Sunday


Jag ska blogga om min lördag, men börjar med söndagen...
Ja, idag har det varit söndag och fint väder idag med!
Dagen började lungt, där jag drog mig i sängen med Wilmer som var så där extra mysig.
Då vill ha sova skred och hade det allmänt gott!
Ja, ni ser hur soligt det var, Gotta love that!
 
Jag tog det allmänt lugnt under eftermiddagen.
Åt lite, kollade internet och tvn var som alltid på. Blir för dött i lägenheten utan den på.
Wilmer låg och myste lite i soffan då jag tog det lugnt.
Så här sött låg han vid ett tillfälle och jag blev tvungen att fatta kameran.
Han ser ut att lite 'snutta' i pläden. Btw, öronen står upp här, ska fixa detta.
Dom ska ju tippa på sheltie och är sötare då det tippar på sheltie.


Sen förberedde jag mig inför att jogga med girlizarna. 
Vid 16.30 skulle vi samlas.
Både Nettan och Linda hade sina hundar med sig, men jag lämnade Wilmer hemma.
Tänkte att man koncentrerar sig mer på sin Egna joggning och så, om man är hund fri.
Annars ska hunden rastas lite, det ska tas med vatten till hund, 
han ska jogga i samma takt och lite sånt.
Idag joggade vi runt Strömmen och så här trevlig blev jogging rundan:


Efter joggingrundan, så stod vi still vid hundrastgården lite.
En tjej där var framme hos oss och pratade. Trevligt person var det.
Solen sken och det var allmänt skönt!

Vi stod det ett bra tag och pratade. Linda föreslog sen om jag bjuder på kaffe.
Vilket jag kan göra och vi åkte då iväg hem till mig.
Wilmer var ju ensam hemma, så blev glatt överraskad av allt besök + hundar.
Han älskar att ha besök, oavsett om det är av folk eller djur.
Vi stannade till hos Nettan på vägen till mig och hon hämtade ett paket Ballerina kex.
Så detta hade vi till kaffe hemma hos mig.
 

.
Nettan gick iväg någon gång under kvällen. Linda stannade till 22.
Det har varit en skön söndag, med trevligt sällskap! Det tackar jag för!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

väldigt fina foton ,och dem på wilmer är riktigt gosiga ju
Kraam