tisdag 31 maj 2011

Monarkist, Javisst

.
Sverige är ett modernt land och rätt jämnställt gentemot andra länder.
Tryggt land att leva i, som inte har krig och terrorism eller liknande.
Händer det så är det bara en engångs grej i princip.
Jag är Stolt över att bo i ett land där vi har något så fint som ett kungahus!
Det är ståtligt, vackert, mäktigt och sagolikt!
Om det kostar mer pengar eller liknande gör mig inget, vi är ju ett rätt rikt land i sig ändå.


Nu har kungen gett intervju om det som media grävt i och spekulerat en tid!
Klicka på bilden för att komma se intervjun:


Men seriöst!!.. Känner jag om allt detta spekulerandet och analyserandet!
Att pressen Orkar gräva så här!
För det första så verkar hans arbetare fixat och ordna allt,
kungen följde bara med rätt ovetande, verkar det som.
Sen så är detta från 70 eller 80 talet...
och om han nu skulle vart på nån klubb på typ 70 talet, vad gör det isåfall??
Han är bara människa och det var ju inte Nyligen precis.
Jag tycker han sköter sitt jobb bra!

Detta sen med Silvia's nazist släkt som också analyseras...
Varför ska Hon dömas för något som hennes pappa och släkt
har gjort innan hon fanns, samt då hon bara var Barn! Löjligt!....

För att bära på en så stor titel som de båda gör,
så tycker jag ändå att vår kungafamilj håller sitt privat liv på en mkt Försiktig nivå,
för att undvika att monarkins rykte skadas. Väldigt försiktiga är dom.
Pressen och såna som vill avskaffa monarkin verkar LETA fel!
Men även om kungafamiljen är mkt försiktiga med sitt privatliv,
så 100% Perfekt kan ju faktiskt ingen va heller!
Jag tycker dom sköter det Bra och att dom ska sitta kvar!

Inga kommentarer: