torsdag 14 april 2011

Sommarturné

.
Idag skiner solen, och på tal om solen...
Robert Gustavssons dansband, Rolandz säger ju alltid "Efter regn kommer solsken".

 
Jag har länge velat gå på dom för dom är roliga och musiken är faktiskt bra.
Jag är inte mkt för dansband annars, men detta är ju lite mer humoristiskt och allt.
Har haft flera låtar som fastnat och allt. Sen är det ju Robert med, min favorit också.
Jag har ju sysslat med teater och allt. Även Galenskaparna såg jag upp till som barn.
 
Har mailat till Rolandz och önskat att dom kommer.
Såg deras turné schema för en stund sen och såg att dom kommer till min hemstad i sommar!
Jag är dessutom i min hemstad just då! 
Men så blev jag tvungen att kolla upp när bröllopet är, som jag ska gå på,
och det visade sig vara just samma dag som Rolandz spelar..

Aja, bröllopet går ju före så klart, så hoppas verkligen det kommer fler tåg.
för jag tror det skulle bli en rätt kul kväll att gå på Rolandz.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Det skulle va roligt annars att gå på det,han är ju bara för bra
Kjaam