tisdag 12 april 2011

Just Saying

.
Jag ska skriva om helgen, men Mår inte så bra, så väntar lite. Frusen, huvudvärk och allt.
Ipren hjälper inte heller. Men jag tror det kan ha att göra med söndagen - lång historia kort.
Ska inte ta upp det nu och tror jag ska Helt utesluta att berätta om söndagen faktiskt.
Mina närmasta kan få veta då jag träffar dom, 
men att skriva i bloggen, på facebook eller liknande, kommer jag nog strunta i.
Kan dock säga att det har vart en tuff, lång och jobbig söndag.
Även några dagar efter söndag har varit tuffa och jobbiga....


Hur som helst ska jag blogga om lördagen iallafall och Den var trevlig.
Ska samla ihop lite fler foton från kvällen bara och sen skriver jag om lördagen sen, promise!
Nu blir det lite kaffe och vila, cya!

1 kommentar:

_copy_ sa...

Huvudsaken är att det är över.
Så försök att lägga allt bakom dig.
Samt blicka framåt.
:)