lördag 16 april 2011

Förlovningsfest ♥

 Detta blir ett långt inlägg...
.
Oliver, en perserkatt som jag haft ifrån han var kattunge
Jag skaffade honom en månad efter att jag flyttat hemifrån dessutom.
Han fyllde 8 år förra lördagen, alltså den 9 April.
Han har sen ett år tillbaka en ny ägare. Ett underbart nytt hem och vi har kontakt på facebook än.
 
 
 
Mer hände denna 9 April. Jag var iväg på förlovnings fest hos Nettan och Mattias.
Lämnade Wilmer hemma och promenerade iväg vid kl 18.
Vi tog nån kall var, medan maten blev färdig. Vi skulle få tacos!
 
Förlovningsparet fick självklart lite presenter till sin stora dag.
Av mig fick dom en kärleksbok som innehöll lite söta bilder med kärleks citat.
Tyckte den var lite söt och även passade in i just kärlekstemat så att säga.



Lite mingel med de andra som var där blev det och sen var bordet klart i vardagsrummet.
Alla fick gå och plocka, lite som buffé. Det var inte alls fel med lite gott i magen.
Vi delade upp oss under maten, så några satt i köket och några i vardagsrummet.
 
(klicka på foton för att se närmare)


Efter maten blev det mer mingel, musik och mer att dricka.
Det dök också upp flera stycken Mer efter vart och plötsligt var vi fullt hus med Mer mingel.
Jag tror vi var typ 20-22 stycken som mest.
Några ravare var där och dom gick senare, även Linda och Johan gick sen.
Men jag ville vara kvar för jag tyckte det var trevligt!

Dans, sång och även en promenad blev det. Ser mer sång och dans!
Jag gick hem närmare midnatt och då åkte de flesta andra också.
Det var en trevlig kväll med trevliga personer och jag är nöjd!
 
 
Random foton från resten av kvällen nedan:
Stort tack till förlovningsparet, Nettan och Mattias!
Önskar er ALL lycka och kärlek framöver! Puss och Kram

2 kommentarer:

Tiggir sa...

Vad söta alla är=) Fulla & Glada=)
Bamse kram

Hemmet Är Min Borg sa...

OOJ så trevlig fest det såg ut att bli :)
Kram