torsdag 10 februari 2011

The real Me

.
De senare åren av mitt liv har jag varit en person som jag inte känner igen.
Jag har haft rädslor som inte egentligen "är jag",
agerat på sätt som inte är jag och på något sätt har jag varit 
allt annat än den jag normalt sett är.


Jag är en tjej med stora drömmar och idéer!
En tjej som vågar och som inte skäms. Jag är social och har flera bollar i luften.
Det ska hända något hela tiden och jag känner Alla Överallt.
Kunde gå ensam till krogen och bara då jag var i kön utanför,
så hade redan 10-20 st hälsat på mig och pratat med mig.
Jag älskade det också, att känna folk överallt och vara social.


Jag har börjat förstå nu Varför jag haft dessa åren,
där jag lite grann slutit mig, varit mer asocial och haft rädslor osv.
Har inte känt igen mig alls dessa senare åren av mitt liv.
Ska inte gå in på Hur, men jag förstår Mer nu.
 
Jag är också mer och mer på väg tillbaka till den jag Egentligen Är.
Kan känna att jag sakta blir mer och mer som den jag var förut.
 Vilket också gör att jag ibland kan känna mig lite väl bunden 
med hund i dagsläget faktiskt. Lite låst blir jag ju.
Jag är van att röra mitt fritt och göra det som faller mig in.
Skulle jag haft en partner tex, så skulle han kunna lasta av mig,
men nu känner jag mig rätt fast uppbunden med att om jag går ut, 
så väntar någon på mig hemma, som kräver Sitt för att må bra. Nåja..
.
.
Once i was lost, but now i'm found
Är inne i en period där jag sorterar tankar och idéer. Behöver det.
Börjar som sagt bli mig själv mer och mer igen, så jag planerar framåt.
Mer än så säger jag inte. Inte än iallafall.
*Hug 'n KIϟϟ*

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Ja det viktigaste är att du förstår vad som hindrat dig till saker, du närmar dig ju oxå 30 år snart då det händer saker inom en själv, och du kommer att komma tillbaka sakta men säkert det vet jag, så ta det som det är nu, så mognas allt ska du se
Kram