måndag 28 februari 2011

Melodikväll


När tjejerna var klara på IKEA i lördags, så kom dom hem till mig.
Jag var nästan klar, behöver bara föna håret och få nått i magen.
Vi åkte och handlade lite ihop och sen var vi på väg hem till Linda.
Denna kvällen var vi Linda, Johan, Nettan, Mattias och jag.
 


Lite kaffe först, sen blev det vin och massa prat i köket.
Det var trevligt och GOTT vin måste jag säga! Killarna spelade lite under tiden.
Vi kollade sen på Melodifestivalen, åt snacks och diskuterade låtarna.
 
Random Below:

 

Senare denna lördag, så frågade Mattias om Nettan vill förlova sig...
Nettan blev tårögd av lycka, för hon har länge velat detta,
så det var kul att se hur söta dom var tillsammans! Grattis you guys!  


 
Lite mer prat och umgänge, sen så körde Johan hem oss.
Dom bor ju utanför stan. Var hemma strax innan midnatt.
Jag tycker det var trevligt att samlas och ha en kväll ihop igen!
tack till alla som var med igår!

2 kommentarer:

Nettan sa...

Tack för sällskapet gumman! <3<3

Tiggir sa...

Tack sj för att du ville komma=)
Så kul att man fick vara ved när det hände mellan dom!! Dom är ju så söta tillsammans..
Bmase kram