måndag 24 januari 2011

Weekend

.I fredags började det brinna i min micro!
Såg på andra sidan rummet hur det var lågor i micron och jag rusar fram!
Så fort jag öppnar luckan så slocknar lågan. Fick vädra noga sen.
Tur jag inte var i tvättstugan eller liknande. Då hade det kunnat bli värre..

Ringde vårdcentralen i fredags också. 
Sökte för min extremt svåra och jobbiga halsbränna. Har ju varje dag typ...
Förklarade allt, och dom vill ha in mig på en rejäl undersökning.
Dom kunde inte boka tid just nu, men det kommer på posten.
Om en månad ungefär kan jag komma in. Ska bli skönt att få detta gjort.
För övrigt så har helgen varit riktigt trist och död!



Idag

Tog lite kaffe innan min byrå skulle komma.
Jag har ju mer grejer än utrymme. Nämnde för Linda att jag söker en byrå.
Jag berättade att det spelar ingen roll hur den ser ut, bara den är rymlig.
Den ska stå i min walk-in-closet och inte synas ändå.
Linda hade en över som jag kunde ta. Kanon!

Kl 13 idag, så var Johan och Linda här med byrån.
Jag var beredd att hugga i och bära, men dom tog den själv.
Det tackar jag också för!

Har grejat hela dagen och kvällen. Är inte klar ännu, så Fullt upp här. 
Men nu är det natt, så ger upp för idag.
Kommer blogga mer om just detta och visa er mer.
Men detta får duga för idag.

4 kommentarer:

Tiggir sa...

Det var så lite så..Kul att den kan komma till användning för här tog den bara plats..
Bamse kram

Lilliss sa...

jag har det tvärt om nu i nya lgh...har hur mkt förvaring som helst och man vet knappt vart man ska ställa allt!

kram

Veiga sa...

It's always nice to visit your blog.
Greetings

Hemmet Är Min Borg sa...

Ja det där micro kan bli illa om det går så, fyy otäckt, och vilken fin byrå du har fått,den var fin ju
kraam