onsdag 26 januari 2011

"Rock Band"

Jag är inte, och har aldrig varit ett fan av bandet KISS.
Men Gene Simmons har ett tv-program på tv11.
Man följer lixom honom och famljen i deras privata liv och vardag.
Programmet heter "Gene Simmons family jewels".

Tycker verkligen om det programmet!
Det är kul och intressant. Får mig alltid att skratta.
Programmet har blivit väldigt populärt runt om i världen.
Många som Inte är KISS fans, älskar detta programmet. Precis som jag.


  .
(Klippen hör ihop, så kolla från vänster till höger)


Dessa klipp tycker jag är lite små kul....
Det är ur programmet jag nämnde, och Gene finner sonen
sittandes med några vänner och spelar "Rock Band".
Gene har aldrig hört om detta förut och vill prova, men han är kass!


Nästa dag, ber han sonens vänner om en revange,
och i arbetsrummet så sitter bandmedlemmarna till Gene och väntar.
Dom spelar självklart till sina Egna låtar.... Ja, kolla själv här ovan!

Inga kommentarer: