lördag 8 januari 2011

Packar

.
Har stannat över min födelsedag, jul, nyår och andra födelsedagar.....
Samt bröllopet som var nu i torsdags. Min syssling Pernilla som gifte sig.
Igår var jag lite bakis från bröllopet, men det bjuder jag på.
 
Idag regnar det massa, hm... Inte kul med blött!
Jag packar för fullt idag, men reser först på måndag. 
Då ska jag hem till Norrköping igen.
Ska bli rätt skönt faktiskt att få återgå till sitt hem och sin vardag igen.
Inte plocka kläder och sånt ifrån väskor mer.

Ska blogga om bröllopet och allt, då jag är hemma. Så ni får vänta lite.
Men kan säga att dom var fina och hela dagen, 
kvällen och natten var väl planerad!
Väldigt kul, fint, trevligt och minnesvärt på alla sätt och vis! Kanon!
Vi ses då jag kommit hem och till rätta!



Btw.... 
Det är 8 januari nu och idag skulle Elvis Presley fyllt år.
Här är två av hans bästa låtar:

.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

borta är bra men hemma bäst, så är de, ja de bröllopet var de finaste jag vart på, det fattades inget där,
kram

Tiggir sa...

Så sant så..Borta bra med hemma bäst..Hihi ja då får man säga grattis till Elvis=)
Hur mår man då när man är bakis?? Hihi..Hoppas att resan går bra för dig=)
Bamse kram=)