tisdag 18 januari 2011

Lately

.
Igår städade jag noga här hemma!
Jag är inte klar helt, men för den dagen fick jag mkt gjort, skönt!
På kvällen igår, var min KK här på ett litet nattligt besök!
Ja, min kaffe kompis alltså, vad sjutton trodde ni?
Det kändes bra när hon kom också, så att säga *hihi*
 
Hon hade med sig en försenad födelsepresent.
Fick en glas behållare som kan fungera som vas, eller att ha ett värmeljus i.
Fick även dekorations sand som man kan ha i botten om man vill.
Sen också ett blockljus med kaffebönor på och det kom passande.
Jag gillar ljus och allt är slut här hemma.



Efter möte idag, så handlade jag på närbutiken, coop.
Tänkte köpt mig lite lutfisk och lagat idag, men det fanns inte.
Dom hade dåligt sortiment på diverse och jag gick runt och runt där inne.
Till slut såg jag fryst lasagne från Dafgård, "Lasagne i ugn".
Ska prova den nu, men är lite skeptisk, för det ska vara hemmalagat.


Har dock skrivit ner tillbehör för att laga lasagne hemma,
så kommer faktiskt att göra det inom snar framtid.
Kommer även laga min älskade lutfisk i dagarna framöver.
Detta är två av mina favoriträtter!



Tänkte också nämna att jag vilade upp mig i helgen,
efter att ju legat sjuk och allt i förra veckan.
Så här gottit till tv-underhållning, unnade jag mig då jag vilade mig frisk.

2 kommentarer:

Tiggir sa...

Vad gott det där såg ut=) Du får ta en klunk åt mig också när du ska ta=)
Pöss på dig gumman min=)

Josefina sa...

Det var det jag hade i helgen som var, men nästa gång jag köper hem så tar jag definitivt en klunk åt dig med =))

Pözzzz