tisdag 4 januari 2011

Inför vigseln

.
Herregud! På torsdag Redan, så är vigseln! Nu går det Fort!
Det är en av mina sysslingar som ska gifta sig då.
Som det ser ut så ska pappa ha Wilmer under tiden. Det är hans födelsedag dessutom hehe.
Hoppas det är en bra födelsedags present att sitta hundvakt. Han gillar ju Wilmer som tur är!
 

Man ska inte ha Bara axlar i kyrkan, så ska prova syrrans bolero.
Sen när vi dragit vidare till stället där vi ska äta och allt,
så tar man ju av bolero och går i klänningen som den ska vara.
Men passar inte boleron, så vet jag inte vad jag gör. 
Måste hålla i de pengarna jag har kvar, så kan Inte köpa nått heller...Kanske löser sig.




För övrigt är allt klart på outfiten, Skönt! Däremot så får jag Inte ordning på håret!!
Färgade håret klart igår iallafall, men klippte luggen för några dagar sen och får inte till det.
Får inte håret generellt sett att se bra ut! Försöker platta och fixa, men blir aldrig bra!
Bara att hoppas att jag har en BRA hårdag på torsdagens vigsel då!

2 kommentarer:

Lilliss sa...

hoppas du får kul på vigseln!
bröllop är kul att gå på, men känner en sån glädje i luften.

kram

Tiggir sa...

Hihihi så söt du är på bilderna!!
Hoppas att allt på vigseln blir vacker & att du blir finn i det du ska ha på dig=)
Bamse kram