lördag 4 december 2010

Traditionella lilla jag


Idag sov jag först ut, sen låg vi och drog oss länge i sängen.
Jag och Wilmer hade massa säng mys, som vi brukar.
Sen var det julfilm på tvn och jag låg kvar och kollade.
Jag älskar när de amerikanska julsagorna drar igång på tvn.
Såna där som lite berör en. Drama filmer med jultomten osv.


Börjar se fram emot mer av julen faktiskt.
Julmaten, hämta hem en gran (äkta är ett måste), förbereda julklappar,
den där klassiska knäckemackan med julskinka och senap osv osv.
I skrivande stund så har det nu börjat snöa ute! Mysigt som attan!


Ska inte säga så mkt mer....
Tänkte istället dela med er lite random foton ifrån mina tidigare jular.
Iallafall de senare jularna.. Enjoy!


Lite stämning vart det iallafall!
Sätt på lite julmusik, medan ni pysslar.. Se julsagorna på tv
och ha det gott så länge!

3 kommentarer:

Lilliss sa...

har bara en sak att säga och det är myyysssss!!!


hihi pöss

Hemmet Är Min Borg sa...

ja det va myyyys oxå:) vi hade trevligt :)
kram

Tiggir sa...

jag säger väl som dom andra två=) MYYYYS=)
bamse kram