måndag 13 december 2010

Feeling blue


Idag är det som sagt Lucia, men jag har inte gjort ett skit idag.
Suttit hemma bara och något passande till Lucia har jag inte heller ätit. 
Ingen pepparkaka, ingen lussebulle, inte julmust heller.
Har inte ätit lussebulle Alls i år faktiskt....
Inte ätit något direkt juligt heller i år ännu, men det kommer väl närmare jul.


Vet inte varför, men idag känner jag mig nedstämd och deppig.
Känner för att gråta, men vet inte varför....
Har säkert en inre stress också, för jag har hela denna dagen
haft halsbränna som inte går bort, trots massa olika läkemedel mot detta.
Magsyran som läcker, gör också att det gör lite ont i tänderna,
som ju redan Är skadade från just magsyra.
Får söka för detta, för det har ju pågått flera år nu
och sjukdomar från mage och tarm har ju depression, 
trötthet och sånt på köpet, som symptom.
Så kan vara smart att söka för magsyran och se om det hänger ihop.


Hörde precis ett Luciatåg sjunga på tv4's "Förkväll".
Det enda av Lucia som jag upplevt idag. 
 Hände säkert massa på stan, men vet som sagt inte varför jag är hängig.

Inga kommentarer: