tisdag 14 december 2010

Norrköping i Körslaget?

.
Plura var här i fredags med sitt Eldkvarn.
Dom spelade här i Norrköping och här nedan är en intervju.
 Han säger i slutet av klippet nedan, att det ser ut att Bli nya matprogram.
Mauro och Plura's kök, tyckte jag ju var väldigt trevligt.
Blev ju en tittarsuccé, men verkade inte som 
grabbarna själva ville göra fler säsonger. Nu kanske det blir Ändå, gött!
 
 
Som ni hör så har han fått en förfrågan att vara körledare 
i tv4 programmet "Körslaget".  - Han svarade "nej nej nej".

Shit också! Då hade ju Norrköping tävlat och 
jag hade kunnat söka till kören ju! Fan va KUL det hade vart!
 
 


 
Förra Säsongen av Körslaget så tävlade min hemstad, lilla Lidköping.
Då var det Linda Sundbland som ledde den kören.
Henne gick jag ju i både skola och skolkör med.
 
Men jag bor ju inte där mer och hade varit svårt att vara med och öva,
eftersom jag skulle få pendla hem till Lidköping non-stop.
Hade vart skitkul om Norrköping var med istället och nu fick vi ju chansen,
för frågan kom till Plura, men då säger han nej.... Attans!

Inga kommentarer: