tisdag 7 december 2010

Baggy

 .
Har inte vetat vad jag ska skriva (för ovanlighetens skull).
Så har därför inte bloggat så mkt de senaste dagarna.

Var ju utbränd och allt, men sen bröllopsfesten,
så har inte orkat lyfta ett finger knappt.
Inte klar med städning, advents och jul fixandet ännu, så lite rörligt här,
men behövt denna tiden till att bara få samla krafter.
Jag stressar inte längre. Får bli klart, när det blir klart. Känns skönt!


Tänkte detta inlägget, passa på att visa er lite fina mössor:




Även modellen nedan är rätt fin.
Jag älskar ju stickat och mys pys. Gärna fylligt och mkt garn.
Vad gäller mössor så gärna lite detaljer och mönster och Stort.
Ska vara mkt hängigt och rymligt.


Får köpa mig någon baggy mössa efter nyår.
Den stickade jag har nu är alldeles för tight. Jag vill ha en säckig mössa.

Har funderat på att kanske lära mig sticka,
men då får jag nog inte med fina mönster och det vill jag ju gärna ha.
Får inte se för enkelt stickat ut.
Men Dessa mössor är rätt billiga så, tåls att köpa.

6 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Ja den översta gillar jag,en sån ska jag ha bara,
kraam

Tiggir sa...

Men vad snygga mösser=)
Jag fastnade för dom sista dom var snygga o tuffa..Bamse kram

Lilliss sa...

gillar lite mer baggy mössor!
själv så köper jag aldrig stickat, ber alltid mormor att sticka åt mig ;-P

kram

Josefina sa...

Ja det ska vara stort och säckigt =)
Känner inte så många som kan sticka, men ska jag be någon så vill jag gärna ha detaljer och mönster också, sånt gillar jag och inte så många kan det.

Kramiz

Madde sa...

Hej! Vart finns dessa mössor att få tag på?

Josefina sa...

Hej Madde
Oj, har antingen missat att svara, eller helt enkelt inte sett din kommentar tidigare =P
Tror jag fann dessa på tradera faktiskt. Du kan även googla på tex "baggy mössa" :)