onsdag 8 december 2010

Raggningscoach?

.
Kollade på "Efter tio" denna förmiddag och 
en ung raggningscoach var med.




Jag förstår honom helt, men håller inte HELT med.
Då snygga killar med för stort självförtroende stöter på mig, 
så har jag nobbat dom. Jag tycker det blir lite för fort och för PÅ.
Jag tycker om den där lilla spänningen i jakten också. 
Att man hinner bygga ett intresse genom blickar, flört och så. 
Jag tänder inte på att det går för fort.
Många andra tjejer som jag känner, föredrar också lite mer 
flörtigt innan något ens händer, då det gäller mer seriöst. 
Medan dom väljer den typen av rätt fram - kille som han i tv visade, 
då dom vill ha one night stand.

Bättre att det finns mer av balans isåfall.
Självklart så ska man sen ha ett iallafall hyfsat självförtroende och så, 
då man Väl dejtar. Får ju inte bli för mesigt eller tystlåtet. 
Men heller inte för mkt! 
För det är inte så tändande med För rätt-fram-killar heller.. 
Blir lite 'player' på såna och dessutom lite jobbigt med såna.
 
Som jag skrev ovan, så brukar tjejer idag ta 'rätt-fram-killar' 
då de mer söker one night stand, medan dom sen väljer 
de lite mer "försiktigare" killarna som seriöst förhållande.

1 kommentar:

Lilliss sa...

håller med vad du skriver!

kram